تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مظلومی: مجیدی بازیکنانی می‌خواهد که قرارداد دارند

  • کد خبر: ۷۷۳۰۷
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
مظلومی: مجیدی بازیکنانی می‌خواهد که قرارداد دارند
پرویزمظلومی، عضو هیات مدیره استقلال صراحتا اعلام کرده مجیدی بازیکنانی را در لیست خود قرار داده که با باشگاه‌های خود قرارداد دارند.

گروه ورزش|شهرآراء نیوز، پرویزمظلومی، عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه برخی بازکنان گفته اند با مددی دور یک میز نمی‌نشینند، گفت: «نه اینطور نیست. بازیکنان باید با مدیرعامل طرف باشد. با هیات مدیره طرف باشد. بازیکنانی که در باشگاه فعال است باید احترام بگذارد و این احترام باید متقابل باشد. این که تعیین تکلیف کنیم با این و آن صحبت نمی‌کنیم نباید باشد. مگر قرارداد قبلی با مدیرعامل نبوده است؟»

مظلومی مدعی شده نادری بابت جدایی از استقلال ناراحت است! او می‌گوید: «تلفنی با ایشان صحبت کردم و خودش هم بابت این مساله ناراحت بود. بازیکنی از نظر اخلاقی و کیفی خوب بود. بازیکن است و باید برای زندگی و آینده اش تصمیم بگیرد و واقعا برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. بازیکنانی که می‌روند باید برای آن‌ها جایگزین پیدا کنیم.» عضو هیات مدیره استقلال از درخواست مجیدی برای جذب بازیکنان سپاهان رونمایی کرده است: «مشکی بابت تمدید وجود ندارد و فرهاد مجیدی هم لیستی به ما داده با برخی بازیکنان مدنظر که صحبت کردیم. اما برخی ازآن‌ها با باشگاه‌شان قرارداد دارند و اجازه نمی‌دهند که پیش ما بیایند. دو بازیکن از سپاهان بوده که یکی از آن‌ها به پرتغال رفته است (محبی). بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد باید با باشگاهش صحبت کنیم و لیستی که آقای مجیدی داده، طبق مذاکراتی که کردیم راضی به رضایت دادن نیستند. ما البته این کار را دنبال خواهیم کرد و البته اولین هدف ما حفظ شاکله تیم خواهد بود.»

مظلومی نسبت به فقدان تعامل میان مجیدی و اعضای هیات مدیره نیز این واکنش را نشان داد: «باید تعامل باشد. باید بین سرمربی و هیات مدیره تعامل نباشد یک جای کار می‌لنگد و نباید به این شکل باشد.» با این تفاسیر آیا می‌شود به موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی مقابل الهلال امیدوار بود. مظلومی نسبت به این ماجرا هم واکنش نشان داده است: «ما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد. آقای مجیدی الان به تیم استراحت داده تا بعد از مراسم عاشورا. خودشان هم نیستند. بهرحال تعطیلات است و خودشان هم خسته بودند. نمی‌دانم ایران است یا کجا. بعد از عاشورا تیم باید کامل تمرین کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->